Serrat de les Esposes – La Salle Natura

Sortirem del refugi  del Serrat de les Esposes (1.511m), seguint les marques taronges de Cavalls del Vent, en direcció al refugi de Niu d’Àliga. El camí surt en baixada des del refugi en els seus primers metres, fins a arribar a Riu Major. A partir d’aquí, seguirem la pista que va pel Torrent d’en Ramon i que continuarà més endavant amb un corriol que ens farà anar ascendint en direcció sud, fins a arribar a Coll de Moixeró (1.972m). A la nostra esquerra (Est), ens queda el cim de Moixeró (2.091m), que podem arribar-hi pel camí que ressegueix la carena. Tornem a Coll de Moixeró i baixem pel camí que passa per Coll de Dental i arriba al Refugi de Sant Jordi. Una vegada al refugi, continuarem el camí que baixa en direcció als empedrats, senyalitzat com a PR C-125 i també com a Cavalls del vent (marques taronges). A la nostra esquerra, deixarem el GR107, que se’n va cap a la veïna vall de Gréixer. Continuant avall, arribarem a l’engorjat dels Empedrats, al Bullidor de la Llet i finalment a l’aparcament de La Salle Natura, on tindreu el vostre vehicle aparcat.

Distància: 14km

Desnivell: +460m/-950m

Que t’oferim: Et recollim a l’aparcament de la Salle Natura, on deixaràs el teu vehicle. Et portem fins al refugi del Serrat de les Esposes, on comença la ruta.

Preu: 53€ màxim 8 persones

Les descripcions de les rutes estan fetes per a orientar-se damunt d’un mapa. Busqueu una ruta en funció del vostre nivell físic i tècnic i consulteu la previsió meteorològica. Prepareu tot el material necessari per a la sortida. En cas de dubte, un guia de muntanya serà la millor opció.

Deixa un comentari

Please log in using one of these methods to post your comment:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.